Νέες διαφημίσεις Gmail

Σε συνέχεια του νέου Inbox που έκανε την εμφάνιση του στο Gmail ήρθαν και οι σχετικές διαφημίσεις.

Αυτές εμφανίζονται σαν email αλλά έχουν εμφανή ένδειξη ότι πρόκειται περί διαφημίσης.

Gmail ad before click

Λογικά θα εμφανίζονται μόνο στο Promotions (ή τουλάχιστον όχι στο Primary) inbox και όταν κάνει κάποιος κλικ βλέπει κάτι σαν το παρακάτω. Πρόκειται για μια διαφήμιση που περισσότερο θυμίζει email marketing campaign παρά ad landing page.

 

Gmail ad after click

Υπάρχει προφανώς ένα ωραίο design και αρκετή πληροφορία και το αναμενόμενο call to action button για το οποίο γίνεται όλη η δουλειά.

Το ενδιαφέρον είναι ότι όπως τα κανονικά email – και σε αντίθεση με τις συνηθισμένες ως τώρα διαφημίσεις – αυτή μπορεί να αποθηκευθεί για αργότερα ή να τη μοιραστούμε με φίλους. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι σε αυτή την εκδοχή μια διαφήμιση μπορεί να έχει νόημα να περιέχει περισσότερη πληροφορία και δυνατότητα για εμβάθυνση – για να μπορεί να την κρατήσει κανείς για αργότερα.

Για παράδειγμα, μπορεί να υπάρχει ένα link σε ένα ολόκληρο ebook ή να περιέχει ένα μακροσκελές άρθρο ή how-to – όλα είδη περιεχομένου που θα θελε κάποιος να φυλάξει για μετά. Το κατά πόσο θα χρησιμοποιηθούν έτσι οι διαφημίσεις αυτές είναι κάτι που μένει να το δούμε.

Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα να μη ξαναδούμε τη διαφήμιση – αν πατήσουμε το X. Αυτό είναι επίσης κάτι που μπορεί να κάνει τη διαφορά. Μια κακή ή απλά μέτρια διαφήμιση ίσως να τιμωρηθεί τελικά με πολύ λίγα impressions.

Σε κάθε περίπτωση όλο αυτό παραμένει μια πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη και μια αρκετά μεγάλη αλλαγή σε ένα προϊόν όπως το Gmail που εδώ και καιρό αλλάζει σε λεπτομέρειες μόνο.